عکاسی عروس در کنار دریا بسیار دلنشین و لذت بخش است.همانطور که میدانید فرمالیته دریا از محبوب ترین و پر طرفدار ترین لوکیشن برای عکاسی است گرچه عکاسی فرمالیته کویر هم فوق العاده و کمنظیر است.

دراین مقاله به عکاسی فرمالیته با لوکیشن ساحل و دریا اشاره میکنیم همچنین ایده هایی برای عکاسی کنار دریا برایتان داریم. ضمنا برای دریافت لیست قیمت عکاسی و فیلمبرداری عروس وارد شوید

 

خاص ترین عکاسی فرمالیته لب ساحل

 

تا حالا به عکاسی عروسی خود در لب ساحل فکر کردید؟ دریا یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی عروسی به شمار می‌آید می‌توانید بهترین و زیباترین عکس‌ها و کلیپ‌ها را به یادگار داشته باشید. همینطور دریا یک نماد عاشقانه و رویایی برای عشاق شناخته شده و برای عکاسی عروسی بدون شک از بهترین هاست.حرفه‌ای بودن عکاسم هم ثبت زیباترین عکس‌ها لب ساحل بسیار مهم است پس یادتان باشدبرای انتخاب عکاس روز عروسی وسواس به خرج دهید.

بسیاری از عروس دامادهایی که قصد برگزاری فرمالیته دارند یا در شمال یا جنوب کشور زندگی می‌کنند به فکر عکاسی فرمالیته دریا و ساحل می‌افتند.یادتان باشد بجز عکس‌های آفتابی و در طول روز از غروب دریا و شب در عکاسی خود استفاده کنید که فوق العاده خواهد بود.

بهترین شهرهای ساحلی برای فرمالیته دریا

اگر قصد برگزاری فرمالیته دریا را دارید، شهرهای شمالی و جنوبی می‌توانند گزینه خوبی باشند. انتخاب شهرهای ساحلی مانند استان گیلان ،مازندران و گلستان به منظور عکاسی فرمالیته ایده مناسبی است.انتخاب این شهرها به دلیل نزدیکی به تهران برای عزیزانی که ساکن پایتخت هستند بهتر است.برای عکاسی فرمالیته در جنوب کشور شهرهای قشم ،کیش، هرمز و چابهار از مناطق محبوب و پرطرفدار برای ساخت کلیپ‌های ساحلی به شمار می‌رود.از مزیت‌های انتخاب فرمالیته در جنوب به خصوص در چابهاراین است که شما لوکیشن دریا و کویر را هم زمان دارید.

مناطقی که زیبایی عکس های شما را دوچندان میکند خاک رنگی هرمز و سواحل مختلف با داشتن صخره ها و تپه های رو به دریا ،کیش با داشتن ساحل خلیجی وزیبا که عکس ها و کلیپ شمارا رویایی و منحصر به فرد میکنند.

بهترین فصل برای فرمالیته دریا

همانطور که می‌دانید یکی از بهترین فصل‌ها برای عکاسی عروسی در کنار دریا تابستان و یا آخر بهار است اما اگر فصل‌های پاییز و زمستان را برای عکاسی خود انتخاب می‌کنید منتظر سرما و باران های شدید باشید.اما اگر چاره‌ای جز انتخاب فصل های سرد سال برای برگزاری فرمالیته دریا خود ندارید بهتر است فرمالیته در جنوب کشور و در شهرهای ساحلی خلیج فارس را انتخاب کنید چرا که آب و هوای مطبوع برای عکاسی در این زمان از سال را دارند.

لازم است بدانید بهترین زمان برای ساخت کلیپ فرمالیته صبح و ظهر است زیرا در این زمان از روز نور کافی برای عکاسی و فیلمبرداری وجود دارد و نیازی به استفاده از نور های مصنوعی نیست.عکاسی در غروب دریا را از دست ندهید!شما میتوانید با انجام ژست های عاشقانه در غروب افتاب البومی خاص و زیبا داشته باشید. روشن کردن آتش در شب و استفاده از لوازم آتش بازی میتواند ایده بسیار خوبی برای ثبت لحظات خاص شما باشد.

زیبا ترین لباس عروس داماد برای عکاسی لب دریا

 

عکاسی فرمالیته دریا نیازی به لباس های پر زرق و برق ندارد بالعکس استفاده از لباس های ساده و شیک از جنس حریر و ساتن بسیار مناسب است.

در فصل های گرم سال با انتخاب لباس های ساده و سبک باتوجه به وزش باد وترکیب آن با موج دریا عکس های بسیار زیبایی خواهید داشت.

لباس های با رنگ شاد و سبک از جنس حریر برای مناطق ساحلی گزینه بسیار خوبی است.تیشرت با شلوارک بلند هم برای داماد مناسب خواهد بود.

اگر علاقه دارید میتوانید با استفاده از لباس های سنتی آن شهر در عکس و فیلم خود تنوع ایجاد کنید برای مثال برقع های زنان و لباس های رنگارنگ ایده خاصی است.

دکور عکاسی فرمالیته لب ساحل

 

اجرای دکوراسیون با استفاده از لوازم چوبی و گل آرایی خشک یکی از جذاب ترین قسمت های فرمالیته دریا میباشد.میتوانید از استند های چوبی طبق نظر و سلیقه خودتان زیباترین دکوراسیون را در کنار دریا داشته باشید.سبک هایی مانند سبک بوهو و رمانتیک هماهنگی بیشتری با طبیعت و دریا دارند.همینطور میتوانید با استفاده از نماد های سنتی شهر انتخابی فرمالیته زیبایی و جذابیت دکور را بیشتر کنید.

دسته گل مناسب فرمالیته دریا و ساحل

 

دسته گل های گل مصنوعی،طبیعی و خشک مناسب فرمالیته دریا هستند.که با توجه به سلیقه تان میتوانید انتخاب کنید.شما میتوانید بسته به این که در شهرهای جنوبی یا شمالی هستید از گل های بومی آنجا استفاده کنید.یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد تناسب رنگ گل با لباس عروس است برخی دوست دارند که رنگ دسته گل و لباس کاملا در تضاد باشند.

مزایا و معایب برگزاری فرمالیته لب دریا

 

لوکیشن دریا و ساحل و منظره خاص آن در عکس ها و کلیپ خیره کننده است به طوری که شما هرزمان از روز را که کنار دریا باشید میتوانید به زیبایی ثبت کنید.یک دیگر از مزایای عکاسی لب ساحل نداشتن محدودیت در انتخاب لباس شماست شما میتوانید بایک لباس بسیار ساده با رنگ روشن با پای برهنه با شریک زندگیتان قدم بزنید.

شرایط آب و هوایی منطقه میتواند مشکلاتی در روند عکاسی و ساخت کلیپ به وجود آورد.ممکن است شما با وزش باد اذیت شوید و باعث بهم ریختن استایل موهایتان شود.خیس شدن در کنار دریا هم یکی دیگر از معضلات فرمالیته دریا است و شما مجبورید لباس های بیشتری همراه داشته باشید.

جمع بندی سخن

برگزاری فرمالیته لب ساحل و ساخت کلیپ به حدی برای عروس و داماد ها جذاب و زیباست حتی اگر ساکن شهرهای ساحلی نباشند دوست دارند به هر قیمتی شده آن را تجربه کنند و بهترین لحضاتشان را در کناریکی از عناصر اصلی طبیعت به ثبت برسانند.همانطور که گفتیم پیشنهاد ما به شما این است که در دکور عکاسی و یا دسته گل خود از نماد های سنتی آن شهر برای زیبایی بیشتر کلیپ تان استفاده کنید.

امیدواریم در کنار یکدیگر بهترین لحضات را به ثبت برسانید هرچند خوشبختی معنای دیگری دارد.