از بیاد ماندنی ترین و خاطره انگیزترین روزهای زندگی هر کسی، مراسم عقد است. در این روز، زندگی مشترک دو نفر از دو خانواده، با عهد و پیمانی که با هم میبندند، آغاز میشود.

بهترین راه برای ثبت خاطره های این روز شیرین برای همیشه، عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد است.

از مهم ترین کارهای مراسم عقد، عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد است، وقتی که عروس و داماد میخواهند تا زندگی مشترکشان را شروع کنند. به همین دلیل ثبت لحظات عاشقانه ی این روز، توسط عکاس و فیلمبردار ماهر با امکاناتی مدرن، بسیار مهم است. استدیو اسداللهی عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد شما را بصورت حرفه ای و با تجهیزاتی با کیفیت انجام میدهد، تا احساس های زیبا و اتفاق های هیجان انگیز این روز بیادماندنی، برای شما به خوبی ثبت بماند. انواع خدمات عکاسی عروس ، فرمالیته کویر و فرمالیته دریا نیز در مجموعه استودیو اسداللهی با بهترین کیفیت انجام میشود . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید . همچنین برای مشاهده قیمت عکاسی و فیلمبرداری عروسی کلیک کنید .

اهمیت عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد

 

اهمیت زیادی که عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد دارد، به این دلیل است که عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد باعث میشود تا شما :

  • دقایق به یاد ماندنی و شیرین مراسم عقدتان را برای ابد ثبت کنید.
  • در اینده ی زندگی مشترکتان میتوانید فیلم و عکس های مراسم عقدتان را تماشا کنید و خاطره بازی کنید.
  • میتوانید فیلم و عکس این روز زیبا را به یادگار به فرزندانتان هدیه دهید، تا انها هم لحظات شیرین این روز ارزشمند شما را ببینند.

 

انواع عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد

 

به دو حالت عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد انجام میشود:

  • عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد در محضر: در دفتر ثبت ازدواج معمولا این شکل از عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد انجام میشود، و مدت زمان کوتاهی دارد. در این حالت از عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد، تمرکز عکاسی و فیلم برداری روی ورود عروس و داماد به محضر، خواندن خطبه عقد توسط عاقد، امضای سند ازدواج توسط عروس و داماد، هدیه دادن مهمان ها به عروس و داماد است.
  • عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد در فضای باز یا اتلیه : عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد در این حالت، در فضای باز و یا اتلیه انجام میشود، مدت زمان بیشتر و طولانی تری دارد. و تمرکز در این حالت از عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد، بر روی ثبت لحظات مختلفی مانند اماده شدن عروس و داماد، عکس های دو نفره، و عکس های خانوادگی و با مهمانان است.

 

عوامل موثر در انتخاب عکاس و فیلم بردار مراسم عقد

 

باید به عوامل مختلفی در انتخاب عکاس و فیلمبردار مراسم عقد، توجه و دقت کرد. عواملی مانند:

 

  • توانایی و مهارت و سابقه ی عکاس و فیلم بردار: برای اطمینان از توانایی و مهارت عکاس و فیلمبردار، حتما رزومه و نمونه کارهای عکاس و فیلم بردار را مشاهده کنید.

 

  • امکانات و تجهیزات با کیفیت عکاس و فیلمبردار: اگر میخواهید عکس ها و فیلم هایی که از مراسم عقدتان ثبت میشوند با کیفیت خوبی باشند، پس امکانات و تجهیزات عکاس و فیلمبردار هم باید با کیفیت و مدرن باشد.

 

نکاتی مفید برای عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد شما

 

  • درباره ی انتظارات خودتان با عکاس و فیلم بردارتان صحبت کنید: سعی کنید قبل از اغاز مراسم عقدتان، درباره ی انتظاراتتان با عکاس و فیلم بردار مراسمتان صحبت کنید تا عکاس و فیلم بردارعقدتان بتوانند بهترین عکسها و فیلم ها را برای شما ثبت کنند.

 

  • همکاری با عکاس و فیلم بردار مراسم عقدتان در طی مراسم: همکاری با عکاس و فیلم بردار مراسم عقدتان در طی مراسم عقد، باعث میشود تا انها عکس ها و فیلم های بهتری را بتوانند ثبت کنند.

 

  • صحبت با عکاس و فیلمبردار مراسم عقدتان، درباره ی نحوه ادیت عکس ها و فیلم هایتان: از عکاس و فیلمبردارتان درباره ی چطور ادیت کردن عکس ها و فیلم هایتان صحبت کنید تا طبق خواسته ها و سلیقه ی شما ادیت انجام شود.

 

  • به دقت قوانین و مقررات را قبل از امضای قرارداد مطالعه کنید.

 

  • درباره ی فرایند و نحوه ی عکاسی و فیلمبرداری عقد، سوال کنید تا اماده تر باشید.

 

 

عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد در محضر

 

عروس و دامادهایی که مراسم عقدشان را در محضر برگزار میکنند، دلایل مختلفی دارد. مانند کاهش هزینه ها، سریع تر انجام شدن مراسم، سلیقه و غیره.

عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد در محضر، به طور معمول حدود 2 ساعت طول میکشد. در بعضی از دفترهای ثبت ازدواج، سفره عقد های شیک و دکورهای زیبا و لوازم عقد زینتی زیادی است که باعث جذاب شدن عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد شما میشود، به همین دلیل باید محضری انتخاب کنید که شیک و دارای کیفیت خوبی از این نظر باشد.

مراسم عقد محضری شاید در نگاه اولتان، مراسمی معمولی و ساده بنظر آید، اما ثبت این مراسم تا اخر عمر برای عروس و داماد، قطعا از ارزش زیادی برخوردار خواهد بود، به همین دلیل باید عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد به خوبی و با حساسیت به جزییات صورت گیرد.

در این روز و این مراسم، باید از هر ایده ی خوبی، برای زیباتر کردن عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد و خاطره انگیزتر کردن آن استفاده کرد. چیزهایی مانند دسته گل عروس، حلقه ازدواج، کیک عقد، سند ازدواج، سفره ی عقد، اکسسوری های زینتی، بادکنک ها، هدیه ها، خوش و بش با مهمانان، ساییدن قند بالای سر عروس و داماد، وغیره که میتوانند ایده هایی جذاب و زیبایی باشند و باعث شوند تا عکس ها و فیلمی که از روز و مراسم عقد گرفته میشود، دارای احساس و خاطره ای قشنگ تر باشد، استفاده کرد.

 

عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد با استدیو اسداللهی

 

استدیو اسداللهی عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد شما را بصورت حرفه ای و با تجهیزاتی با کیفیت انجام میدهد، تا احساس های زیبا و اتفاق های هیجان انگیز این روز بیادماندنی، برای شما به خوبی ثبت بماند.

استودیو اسداللهی یکی از برجسته‌ترین آتلیه‌های عکاسی عروس حرفه‌ای در تهران است که به تدریج به عنوان نماینده اصیل هنر عکاسی در مراسم‌های عروسی شناخته شده است. این استودیو با سابقه بیش از دو دهه در عرصه عکاسی عروسی، با ترکیب هنر، شکوه و زیبایی، زوج‌های عروس و داماد را در لحظات بی‌باک و منحصر به فرد عروسی‌شان همراهی می‌کند. استودیو اسداللهی تضمین می‌کند که هر تصویری که از مراسم عروسی شما گرفته می‌شود، به یک اثر هنری تبدیل شود. عکاسان با تجربه این استودیو با دقت به هر جزئیات عکاسی می‌پردازند، از جمله نورپردازی مناسب، زاویه‌بندی دقیق، و استفاده از تجهیزات حرفه‌ای.

استودیو اسداللهی با استفاده از مکان‌های منتخب و زیبا در تهران، تصاویری بی‌نظیر از شما و عشقتان را ثبت می‌کند. این مکان‌ها معمولاً با زیرساخت‌های مدرن و طبیعی جذابیت خاصی دارند که به عکاسان این استودیو اجازه می‌دهد تا لحظات شما را با زیبایی بی‌پایان به تصویر کشند. استودیو اسداللهی به عنوان یک آتلیه عکاسی عروس حرفه‌ای، تعهد دارد تا مشتریان خود را در راه به دست آوردن تصاویری که تمام انتظاراتشان را برآورده می‌کند، همراهی کند. با توجه به نیازها و سلیقه شما، استودیو اسداللهی انعطاف‌پذیری دارد و در ایجاد یک تجربه خاص برای شما تلاش می‌کند.