جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره تلفن زیر با ما تماس بگیرید

09121242725

پکیج شماره یک
تصویربرداری ۳ دوربین. 4k
هلی شات
رونین
کرین
عکاسی (باغ، عمارت و مجلس)
یک عدد قاب ۵۰/۷۰ پاسپارتو
ادیت کامل فیلم
قیمت : ۳۵ میلیون

 

پکیج شماره دو
تصویربرداری ۴ دوربین 4k
هلی شات
رونین
کرین
دوربین پرتابل
عکاسی ( باغ، عمارت و مجلس)
یک عدد قاب ۵۰/۷۰ پاسپارتو
ادیت کامل فیلم
پخش کلیپ
قیمت : ۵۰ میلیون

 

پکیج شماره سه
تصویربرداری ۵ دوربین
هلی شات
رونین
کرین
دوربین پرتابل
FPV
عکاسی ( باغ، عمارت و مجلس)
پخش کلیپ
یک عدد قاب ۱۰۰/۷۰ پاسپارتو
ادیت کامل فیلم
قیمت : ۶۰ میلیون

 

پکیج شماره چهار
تصویربرداری ۵ دوربین
هلی شات
رونین
کرین
دوربین پرتابل
FPV
عکاسی ( باغ، عمارت و مجلس)
پخش کلیپ
اسلاید شو ٢ عدد
یک عدد آلبوم ١٠ برگ ۶٠/۴٠
یک عدد قاب ۱۰۰/۷۰ پاسپارتو
ادیت کامل فیلم
قیمت : ٨٠ میلیون

قیمت عکاسی عروس

عکاسی عروسی چیست؟

عکاسی عروسی و عکاسی عقد یکی از زیر مجموعه های عکاسی میباشد که در آن از مراسم عروسی و یا هر آنچه که به آن روز مرتبط میشود عکس گرفته میشود. عکس گرفتن در این روز به یاد ماندنی دارای قدمت بسیار طولانی است.

تمام عکس ها مدرکی زنده از آداب ، فرهنگ و سنن گذشتگان میباشد .عکاسی عروسی دارای سبک های متفاوتی اعم از کلاسیک،دراماتیک،آرتیستی،ژورنالیستی و سبک رئال و … دارد.

بدون هیچ  شک و تردیدی عکاسی و فیلمبرداری در روز عروسی و ثبت لحظه به لحظه آن از جذاب ترین و به یادماندنی ترین بخش های مراسم هر عروس و داماد است زیرا پس از ماه ها و یا حتی سال ها برنامه ریزی ، در یک چشم به هم زدن این روز فرا میرسد و به سرعت سپری میشود. پس باید تمام این لحظات ثبت شود تا یاد آور این روز شیرین باشد و برای همیشه جاودانه بماند.

پس تمام لحظاتی که توسط فیلم بردار و یا عکاس ثبت میشود برای شما به یادگار میماند و با انتخاب کردن تیم حرفه ای برای عکاسی و فیلم برداری میتوانید زیبایی این شب به یاد ماندنی را دو چندان کنید.

در این مقاله قصد داریم که به بررسی قیمت عکاسی عروس بپردازیم تا کاملاً هزینه عکاسی را متوجه شده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید . پس با ما همراه باشید!

در جدول زیر قیمت عکاسی عروس آورده شده است که عبارتند از:

 

روز عروسی سرشار از لحظاتی گذرا است . اما به یاد داشته باشید که تمام این لحظات میتواند جزو خاص ترین و شیرین ترین لحظاتی باشد که هر فردی تجربه میکند!

معمولا در این روز عروس خانم ها و آقا داماد ها انقدر غرق شادی هستند که ممکن است برخی از لحظات را کاملاً فراموش کنند.درست در همینجا نقش عکاس و یا فیلم بردار اهمیت پیدا میکند و پررنگ میشود زیرا این افراد فرصتی را برایتان فراهم میکنند که حتی بعد از گذشت چند سال از روز عروسی به تماشای فیلم و یا عکسی بنشینید که ممکن است حتی در روز عروسی از آن بی خبر باشید.

عکاسی کردن از عروس و داماد در این روز یکی از ضروریات مراسم محسوب میشود که برای داشتن عکس حرفه ای باید عکاس حرفه ای داشته باشید .اما معمولاً تمامی عکاسان حرفه ای دستمزد بالایی دارند!

البته دستمزد عکاسان به عوامل متعددی بستگی دارد که هر عکاسی با توجه به تمام این عوامل تعیین میکند که میزان دستمزد چقدر باید باشد.

قیمت عکاسی عروس چند است؟

هر آتلیه ای دارای یک سری پکیج ها میباشد که تمامی قیمت ها در آن تعیین شده است. به طور کلی دستمزد ها در هر آتلیه ای بسیار متغیر هستند و معمولا نرخ آتلیه ها به محل عکاسی،تجربه،شهرت آتلیه،پکیج انتخابی مانند تعداد عکس و ابعاد شاسی و… بستگی دارد.

علاوه بر موارد گفته شده هنر عکاسی دارای سبک های متعددی است که عکاسی کردن از مراسم عروسی یکی از سبک های منحصر به فرد و متفاوت از سایر سبک ها است.

هزینه عکاسی در انواع مختلف با یکدیگر متفاوتند و نرخ بر اساس نیاز مشتری و تجربه عکاس تعیین میشود.اما این نکته را در نظر بگیرید که هیچگاه بالا بودن دستمزد دلیل بر برتری و یا خبره بودن در کار نیست. معمولا هرچقدر که سابقه کاری و تجربه فرد در این زمینه بالاتر باشد دستمزد نیز بالاتر است.

“هزینه عکاسی عروسی” به چه مواردی بستگی دارد؟

 

1.تعداد دوربین و تجهیزات جانبی

معمولا هرچقدر که تعداد دوربین استفاده شده برای فیلم برداری کردن بیشتر باشد مسلماً قیمت نیز بالاتر است.برخی از آتلیه ها برای عکاسی و یا فیلم برداری از چندین دوربین استفاده میکنند.

تجهیزات جانبی نیز مانند صدابرداری، نور پردازی و …. همگی در دستمزد نهایی اثر گذار خواهند بود.

2.تصویر برداری هوایی

یکی از خدمات ویژه ای که در این سال ها به خدمات تمام آتلیه ها اضافه شده است تصویر برداری هوایی (هلی شات) است.تمامی آتلیه ها برای این نوع تصویر برداری هزینه جداگانه ای از مشتری دریافت میکنند.

3.ادیت تصاویر

ادیت کردن و یا رتوش عکس ها نرخ مشخصی ندارد زیرا کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد.مشتری باید آنچه را که دقیقا دوست دارد را با آتلیه در میان بگذارد تا در مورد دستمزد توافق صورت بگیرد .

هزینه عکاسی در این روز به مدت زمانی که عکاس وقت میگذارد بستگی دارد .مثلا برخی از افراد دوست دارند که عکاس علاوه بر حضور داشتن در باغ و یا آتلیه در تالار عروسی نیز حضور داشته باشد. همین امر یکی از عواملی است که نرخ دستمزد را بالاتر میبرد.

قیمت آلبوم و یا چاپ عکس نیز به ابعاد آلبوم، طرح و عکس های انتخاب شده بستگی دارد.حتی اینکه جنس آلبوم چگونه باشد نیز در تعیین قیمت اثر گذار است.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت عکس ، نوع دوربینی است که عکاس با آن قصد گرفتن عکس را دارد.

امروزه به علت قیمت بالا برخی از آتلیه ها بعضی از زوجین تمایلی به چاپ کردن عکس های خود ندارند و ترجیح آن ها این است که تمامی عکس ها را به صورت نسخه دیجیتال در هارد داشته باشند.

شاید در وهله اول تصور کنند که این کار موجب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد اما کاملا در اشتباه هستند زیرا هزینه ها در سال های بعد بیشتر و بیشتر خواهد شد .

نکات مهم برای انتخاب آتلیه عکاسی عروسی

 

1.زمان و مدت عکاسی

در هنگام انتخاب کردن پکیج عروسی به مدت زمان فیلم برداری و یا عکاسی دقت کنید.

2.فاصله

سعی کنید آتلیه ای را انتخاب کنید که به محل زندگیتان نزدیک باشد زیرا هرچقدر مسافت دورتر باشد دستمزد مسافت به عهده شما خواهد بود.

3.دستیاران عکاس

اگر عکاس احتیاج به دستیار برای نورپردازی و آماده سازی داشته باشد هزینه شما بالاتر خواهد رفت.

4.ویرایش عکس های عروسی

روتوش و یا ویرایش عکس یکی از آیتم  های بسیار مهم برای عکس های عروسی است . اگر دوست دارید که کار شما به طور حرفه ای انجام شود بهتر است که به سراغ افرادی بروید که دارای سابقه زیادی در این امر هستند.

5.تصاویر

انتخاب فرمت ، قالب عکس و حتی اینکه فایل به چه صورت تحویل شما بشود کاملا به خودتان بستگی دارد.

6.چاپ عکس ها

ممکن است عکاس از شما بخواهد که اجازه دهید که از کار شما برای نشان دادن نمونه به مشتریان استفاده شود که اگر علاقه ای به این کار ندارید میتوانید این بند را به قرارداد خود اضافه کنید.

7.چاپ آلبوم عروسی

نوع چاپ و کیفیت آلبوم تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت دارد که هر فردی میتواند با توجه به بودجه خود ، آلبوم مورد نظر را انتخاب کند.

قیمت فیلمبرداری عروس

 

بهترین زمان برای قرارداد بستن با آتلیه برای مراسم عروسی

بهتر است که چند ماه قبل از روز شروع مراسم خود آتلیه را رزرو کنید به خصوص اگر قصد دارید با آتلیه معروف وقت خود را رزرو کنید هرچه زودتر این کار را انجام دهید زیرا ممکن است که در آن روز توسط فردی دیگر رزرو شده باشد.

معیار هایی برای انتخاب عکاس عروسی

قبل از اینکه بخواهید با آتلیه ای قرارداد ببندید سعی کنید که تمامی جوانب را در نظر بگیرید و تمام نمونه کارها و سوابق آن را بررسی کنید تا دچار پشیمانی نشوید.

برای انتخاب کردن بهترین عکاس برای مراسم خود میتوانید از تجربه آشنایان و دوستان خود استفاده کنید تا در زمان خود برای پیدا کردن آتلیه خوب صرفه جویی کنید و پس از اینکه آتلیه مورد نظر را یافتید،بامشاهده کردن نمونه کارهای وی از تبحر و مهارت او در عکاسی مطمعن شسوید و سپس اقدام به عقد قرارداد کنید.

آیا میشود از آتلیه عکاسی تخفیف گرفت؟

معمولا نرخ عکاسی ها مقطوع است اما شاید برخی از آتلیه ها در روزهای خاصی آف بگذارند که میتوانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید.معمولا از آنجایی که تمامی پکیج ها دارای آپشن های مختلف و با رنج قیمت متفاوتی ارائه میشوند، هر فردی با توجه به بودجه خود پکیج مورد نیاز را انتخاب میکند و اولین دستمزد را قبل از عقد قرارداد و قبل از شروع کار به عکاس پرداخت میکنند که همان بیعانه است.دومین پرداخت نیز پس از تحویل گرفتن عکس صورت میگیرد .

قیمت عکاسی و فیلمبرداری عروسی

 

سخن پایانی

همیشه سعی کنید چند ماه قبل از شروع مراسم عروسی به دنبال آتلیه خوب و با سابقه باشید تا در این روز به مشکل خاصی برنخورید تا در هنگام نگاه کردن به عکس های خود پس از روز عروسی بیشترین رضایت را داشته باشید.پس با کمی صرف وقت و دقت کردن میتوانید بهترین آتلیه عکاسی را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.