یکی از ترند‌های مورد علاقه ما در حال حاضر عروسی روستایی یا rustic است. یک تم عالی هم در فضای باز و هم در داخل خانه. این نوع عروسی‌ها به روستا‌های غربی‌ها بر می‌گیردند و ارتباطی به سبک عروسی روستایی در ایران عزیز ما ندارند.

عروسی روستایی(rustic)


عروسی روستایی سبک‌ایده‌آلی برای زوج‌هایی است که روز عروسی پر از طبیعت و پر از جذابیت روستایی را تصور می‌کنند.

از لوکیشن گرفته تا لباس، می‌توانید ظاهری شخصی را به رخ بکشید که تابع هیچ قانونی نیست.
این نوع عروسی را حتماً از عکس‌های فوثالعاده‌ای که در فضای مجازی وجود دارد دیده‌اید و حسابی عاشقش شده‌اید.
هر کسی دوست دارد که در آلبوم عکس عروسی خود چنین چیزی داشته باشد و برای همین عکاسی عروسی در این سبک از عروسی این روز‌ها بسیار جذاب شده است.

چگونه یک عروسی روستایی ترتیب دهیم


عروسی‌های روستایی همیشه یک انتخاب‌ایده‌آل در میان زوج‌هایی است که خواهان فضایی تازه و آرام هستند.
اگرچه‌ایده عروسی روستایی در سال‌های اخیر مورد توجه خاص قرار گرفته است، اما باید به خاطر داشت که این یک سبک و تم عروسی است که زمان‌ناپذیر است و مشخصاً قرن‌هاست که وجود داشته است.

عروسی‌های روستایی معمولاً دارای بافت‌های طبیعی و مواد چوبی هستند. به طور کلی آن‌ها در باغ‌ها، خانه‌های مزرعه، مزارع یا در هر مکان با فضا‌های باز بزرگ در حومه شهر سازماندهی می‌شوند.

چوب، بوم، گل‌های وحشی، میوه‌ها عناصر طبیعی هستند که با هم ترکیب می‌شوند و یک فضای روستایی ایجاد می‌کنند.

عروسی‌های روستایی آرام، رمانتیک و طبیعی هستند.
آن‌ها نیازی به استایل‌های مد روز ندارند (اگرچه این نوع عروسی کاملاً مد روز است).

تفاوت بین یک عروسی قدیمی و یک عروسی روستایی چیست؟


عروسی‌های روستایی اغلب با عروسی‌های قدیمی اشتباه گرفته می‌شوند، اما در واقع کاملاً متفاوت هستند. در حالی که تم روستایی بیشتر بر عناصر طبیعی و فضای بیرونی عالی تمرکز دارد، یک عروسی قدیمی از زمان‌های گذشته الهام گرفته شده است. عروسی‌های قدیمی اغلب طعم قدیمی ویکتوریایی دارند.

عروسی‌های روستایی دارای گلدان‌های سنگی پر از گل‌های وحشی و رومیزی هستند، در حالی که در عروسی‌های قدیمی بیشتر گلدان‌های قدیمی، ظروف آنتیک و سفره‌های توری دیده می‌شود.

تنها وجه اشتراک این دو موضوع این است که آن‌ها در مورد سادگی، طبیعت و شخصیت هستند…

چگونه برای عروسی روستایی برنامه‌ریزی کنیم


هیچ قانون سخت و سریعی برای ایجاد یک عروسی روستایی‌ایده‌آل وجود ندارد، اما چند‌ایده قطعاً به شما کمک می‌کند تا در مسیر درست بروید…

مکان مناسب برای عروسی روستایی


ساده‌ترین راه برای شروع عالی عروسی روستایی انتخاب یک مکان مناسب است.
یک مکان فوق‌العاده مانند خانه مزرعه ما را انتخاب کنید. این مکان‌ایده‌آل برای عروسی روستایی و سرگرم‌کننده است.

از نظر فنی، تقریباً هر مکانی را می‌توان به یک مکان روستایی \”تبدیل\” کرد. اما مکان‌های کمی طبیعت را تداعی می‌کنند یا از فضا‌های بیرونی معتبر لذت می‌برند. به همین دلیل ضروری است که به جای تغییر مکان با هدف روستایی به نظر رسیدن، یک مکان \”واقعی روستایی\” را انتخاب کنید.

برخی از مکان‌هایی که ممکن است در نظر بگیرید انبار‌ها، مزارع، آبجوسازی‌ها و باغ‌های آن‌ها و مکان‌های عروسی در کوه یا کنار دریاچه هستند. این‌ها مکان‌هایی هستند که در ایتالیا بسیار زیاد هستند.

اما اگر نمی‌توانید یک مکان‌ایده‌آل پیدا کنید، پس باید به ما مراجعه کنید تا ببینید خانه مزرعه ما چقدر معتبر است. قرار گذاشتن

از مبلمان مناسب استفاده کنید
نکته جالب در مورد عروسی روستایی این است که می‌توانید روی‌اشیاء طبیعی تمرکز کنید، بنابراین به فکر استفاده از میوه‌های فصلی و گل‌های وحشی، چوب، کرفس، ریسمان و خزه برای ایجاد دکوری زیبا باشید.

همچنین می‌توانید عناصر شیک و شیک مانند شیشه‌های مزون، توری، عدل یونجه و پارچه‌های گینگهام را وارد کنید. کار‌های شگفت‌انگیز زیادی وجود دارد که می‌توان با این موارد انجام داد که واقعاً به تنظیمات شما جان می‌بخشد!

مثل یک آشپزخانه کوچک خانه
اگر قصد دارید یک عروسی روستایی داشته باشید، پس غذای متناسب با موضوع می‌خواهید!

یک غذای سه وعده‌ای خوشمزه همیشه برنده است، اما به فکر سرو کردن یک غذای قدیمی خوب باشید. به کترینگ‌هایی اعتماد کنید که می‌توانند غذا‌های خوشمزه، ساده و سنتی را بپزند که مطابق با تم روستایی شما باشد.
معمولاً شرکت‌های تشریفاتی که این نوع عروسی‌ها را برگزار می‌کنند، آنقدر حرفه‌ای هستند که بهترین ارائه را برای شما داشته باشند، اما برای این که با بهترین‌ها کار کنید حتماً خوب تحقیق کنید.

لباس آرام انتخاب کنید
عروسی‌های روستایی آرام‌تر و غیررسمی‌تر هستند و لباس شما باید تم کلی را منعکس کند.

داماد‌ها در کت و شلوار‌های ساده عالی به نظر می‌رسند و حتی ممکن است یک جلیقه یا آویز انتخاب کنند. در همین حال، عروس‌ها می‌توانند یک لباس ملایم و رمانتیک همراه با یک دسته گل روستایی از گل‌های وحشی فصلی انتخاب کنند.

شاید بزرگترین ویژگی این عروسی‌ها نوع چیدمان میز‌ها و چراغانی محیط است، چیزی که باعث شده تا عکس‌های خارق العاده‌ای ثبت شود و همه عاشق این سبک از عروسی شوند…
شما از این مدل از عروسی خوشتان می‌آید؟
به نظر شما در ایران ما کدام نوع عروسی محلی قابلیت جهانی شدن دارد؟
برای ما کامنت کنید…