امروزه یکی از محبوب ترین روش های فیلم برداری و عکاسی عروسی با هلی شات انجام میشه، عکس ها و فیلم های هوایی زیبا و بیاد ماندنی از عروسی با هلی شات ها گرفته میشه ، که با روش های سنتی نمیشه هچنین عکس و فیلم هایی ثبت کرد.

یکی از مهم ترین روزها برای زندگی هر کسی مراسم عروسیش هست، زوج ها دنبال عکاسی و فیلم برداری از این روز به بهترین شکل ممکنه هستند، یکی از بهترین شکل های عکاسی و فیلم برداری که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی هم رسیده، استفاده از هلی شات در عروسی هاست.

هلی شات ها پرنده های بدون سرنشین هستن که میتونن عکس ها و فیلم های هوایی با کیفیتی برای مراسم عروسی از زوایای دید متفاوتی ارایه بدن و تصاویر و  فیلم های بیاد موندنی بگیرن.

فایده های استفاده از هلی شات برای عروسی

هلی شات خیلی فایده های خوبی برای عکاسی و فیلم برداری از عروسی شما داره که بعضی از این فایده ها رو براتون میگیم:

1-دیدگاه های جدید و منصر به فرد: هلی شات ها میتونن فیلم و عکس های هوایی از مراسمتون بگیرن، از نگاهی دیگه و بطوری خاص تر.

2-وسعت عکاسی: مساحت بیشتری رو میشه با هلی شات ها عکاسی و فیلم برداری کرد، اینجوری میشه کل مراسم عروسی یا مراسم عقد و جشن ها رو مثلا در یک عکس جای داد

3-زاویه دید متفاوت: هلی شات ها میتونن از زوایای دیگه ای عکاسی یا فیلم برداری کنن، جلوه های جذابتری فیلم برداری یا عکاسی کنن که با دوربین های معمولی امکان پذیر نیست.

4-کیفیت بالای تصاویر: هلی شات های جدید میتونن فیلم و تصاویری با کیفیتی عالی ثبت کنن تا برای سالها بیادگار بمونه.

5-امکان دسترسی به نقطه های دور دست یا خاص: هلی شات ها میتونن به نقاطی خاص یا دور دسترسی داشته باشن که با امکانات سنتی عکاسی قابل دسترسی نیست یا سخته دسترسی داشتن به ان نقاط موقعیتی.

6-قابلیت ثبت کردن لحظاتی خاص: هلی شات ها به راحتی و با سرعت میتونن لحظات خاصی که در مراسم عروسی اتفاق میوفته رو ثبت کنن و هیچ لحظه ای از دست نره، که این قابلیت در امکانات سنتی با محدودیت زیادی همراه هست و حتی ممکنه نتونن لحظه هایی خاص رو ثبت کنن، اما با هلی شات ها به راحتی و سرعت این کار ممکن شده.

معایب هلی شات ها برای مراسم عروسی

استفاده از هلی شات ها برای عروسی هم معایب خودشونو دارن، مثلا :

1-هزینه های گران: هزینه ی عکاسی یا فیلم برداری با هلی شات ها میتونه با قیمت بیشتری از روش های سنتی تموم بشه.

2-محدودیت قانونی: در بعضی کشورها استفاده از هلی شات ها برای عکاسی و فیلم برداری و با هلی شات محدودیت های قانونی داره، باید از قوانین اگاه باشید تا مشکلی پیش نیاد.

3-نیاز به مهارت لازم: برای کنترل هلی شات ها تجربه و مهارت بالایی نیاز هست، چون اگر هلی شات به درستی کنترل نشه میتونه خطرناک باشه.

چجوری هلی شات خوبی برای عروسی انتخاب کنیم؟

برای انتخاب کردن هلی شات خوب باید به نکات زیر دقت کنید:

1-زمان پرواز هلی شات: هلی شات باید دارای مدت زمان کافی برای پرواز باشه و تا انتهای عروسی بتونه عکاسی و فیلم برداری کنه.

2-کیفیت دوربین: دوربین هلی شات باید دارای کیفیت بالایی باشه تا عکس ها و فیلم های واضح و با کیفیتی بگیره.

3-ابعاد و وزن هلی شات: هلی شات ها باید وزن مناسب و ابعاد مناسبی داشته باشن تا بشه راحت حمل و نقلشون کرد.

 

چندتا نکته برای عکاسی و فیلم برداری عروسی با هلی شات

برای استفاده کردن از هلی شات در عروسی ها باید به نکته های زیر دقت کرد:

1-از قبل عروسی با کنترل کننده ی هلی شات تمرین کنید تا با این کار از نحوه ی کار با هلی شات ها اشنا بشین و بتونین عکس و فیلم های بهتری هم ثبت کنین.

2-از خلبان هلی شات بخواین تا با پرواز در مکان های مناسب از خطرات احتمالی جلوگیری کنه و عکس و فیلم های بهتری ثبت کنه.

3-در مراسم عروسی هلی شات ها را در فاصله ای امن از مهمانان قرار بدین.

چند نمونه از هلی شات های خوب برای عروسی

انتخاب هلی شات برای عکاسی و فیلم برداری از زیباترین و ارزشمند ترین شب زندگی ، نیاز مند انتخابی هوشمندانه و حرفه ای هست، در ادامه چندین نمونه از این دستگاه رو برای شما اوردیم تا با بررسی هر کدوم بتونید انتخاب کنید.

DJI Mavic 3 :دوربین این هلی شات دارای کیفیت بالایی با سنسور 20 مگاپیکسلی هست و همچنین دارای سیستم کنترل پایدار.

DJI Air 2S: این هلی شات هم دارای کیفیت و سنسور دوربین و سیستم هلی شات قبلی هست.

Autel EVO ll Pro: دوربین این هلی شات با کیفیتی بالا و دارای سنسور 8k هست که سیستم کنترل پایدار دارد.

Insta360 ONE X2:دوربین این هلی شات دارای کیفیتی بالا و دارای سنسور 5.7K و دارای سیستم کنترل پایدار هست.

Yuneec Typhoon H4: دوربین این هلی شات با کیفیتی بالا و دارای سنسور 4k هست، و دارای سیستم کنترل پایدار هست.

نتیجه گیری

هلی شات ها میتونن فیلم و عکس های خوبی از عروسی ثبت کنن، که با روش های سنتی نمیشه همچنین عکس و فیلم هایی ثبت کرد. با انتخاب هلی شات با کیفیت و حفظ موارد ایمنی میتونین از هلی شات برای عروسی برای ثبت لحظاتی تکرار نشدنی و بیاد موندنی استفاده کنید.

هلی شات ها پهپاد های کوچیکی هستن که مجهز به دوربین های عکاسی یا فیلم برداری هستن و توانایی ثبت عکس هایی با دید پانوراما و با زاویه دید بالا دارن، به همین دلایل به سرعت به یکی از امکانات محبوب عکاسی و فیلم برداری از مراسم عروسی تبدیل شدن.

تماشای عکس و فیلم های خیره کننده ای که هلی شات در عروسی ها ثبت کرده ، شما رو برای استفاده از هلی شات در عروسیتون به وجد میاره ، و شما تصمیم میگیرید که از این دستگاه محبوب برای عروسی خودتون هم استفاده کنید.

استدیو اسداللهی دارای هلی شات های با کیفیت و خوبی هست که برای مراسمات عروسی شما عزیزان اماده ی ثبت لحظات فوق العاده و شگفت انگیزیست تا برای همیشه برای شما بیادگار بمونه.