تابستان یکی از محبوب‌ترین اوقات برای زوج‌ها برای برنامه‌ریزی روز‌های عروسی است. با هوای آفتابی‌تر و روز‌های گرم‌تر، فهمیدن دلیل آن آسان است. البته ممکن است در عروسی‌های تابستانی هوای گرم و موج گرما را تجربه کنید. برای اینکه به شما و مهمانانتان کمک کند خنک، راحت و متمرکز بر جشن روز عروسی خود باشید، در اینجا نکات عروسی در فصل تابستان رلا آورده‌ایم، پس لطفاً تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

 

۱. زمان‌بندی بسیار مهم است

یکی از نکات مهم عروسی در هوای گرم این است که زمانی را که برای مراسم خود انتخاب می‌کنید در نظر بگیرید. برای جلوگیری از گرم‌ترین قسمت روز، انتخاب زمان مراسم دیرتر به این معنی است که می‌توانید از گرم‌ترین قسمت روز اجتناب کنید، بعضی از مردم ما این روز‌ها جشن عروسی خود را در روشنایی روز به سبک غربی‌ها می‌گیرند، این اتفاق بیشتر برای جشن‌های نامزدی در ایران رخ می‌دهد.


۲. یک مراسم در فضای باز را در نظر بگیرید

 

اگر هوا اجازه می‌دهد و هوا خیلی گرم نیست، مراسم خود را در باغ برگزار کنید. تشریفات در فضای باز هوای تازه و فضای فراوانی را ارائه می‌دهد و به شما و مهمانانتان اجازه می‌دهد از محیط باز لذت ببرید و به تجربه‌ای آرام و لذت بخش را تجربه کنید.

۳. هوشمندانه لباس بپوشید

هنگام انتخاب لباس عروس یا کت و شلوار برای عروسی تابستانی، به یاد داشته باشید که می‌تواند روز عروسی شما بسیار گرم باشد.
انتخاب پارچه‌های سبک و قابل تنفس برای لباس عروسی به خنک نگه داشتن شما کمک می‌کند. ممکن است برای روز عروسی خود لباس‌های دلپذیر و روان و کت و شلوار‌های کتان را انتخاب کنید. هرگز از لباس‌هایی با الیاف سنگین استفاده نکنید.

۴. پذیرایی

یک نکته خوب برای عروسی در هوای گرم، قرار دادن‌ایستگاه‌های آبرسانی مختلف در سرتاسر محل برگزاری برای ارائه آب، نوشیدنی‌های خنک و با طراوت برای غلبه بر گرما و حفظ روحیه است. این امر مستلزم انتخاب تیم تشریفات حرفه‌ای است که بتواند همه چیز را به خوبی فراهم کند، از آنجا که بیشتر مردم دوست دارند در فصل نابستان در فضایی باز و مراسم خود را برگزار کنند، رعایت این نکته می‌تواند بسیار برای شما هدفمند باشد.

۵. مناطق سایه دار ایجاد کنید

وجود مناطق سایه دار در اطراف محل برگزاری مراسم عروسی به ارائه محیطی خنک‌تر در مقایسه با زیر نور مستقیم خورشید کمک می‌کند. آن‌ها به تسکین طبیعی خورشید کمک می‌کنند، به مهمانان شما کمک می‌کنند تا در طول گرمای تابستان احساس راحتی بیشتری داشته باشند و فضای مشخصی را به دور از خورشید به شما می‌دهند.

۶. عکس‌های تابستانی با استفاده از نور خورشید

تابستان بهترین فرصت است تا با خیال راحت و دستی باز برای انتخاب لباس‌ها بهترین عکس‌ها را بگیرید، سعی کنید برای عکس‌های فرمالیته از فرمالیته دریا استفاده کنید، به هیچ وجه از مناظر طبیعی قافل نشوید.

۷. آتش بازی

یکی دیگر از نکته‌های مهم عروسی در فصل تابستان در فضای باز این است که شما می‌توانید از آتش بازی لذت ببرید و حتی در آلبوم عکس عروسی خود لحظات زیبا و رویایی داشته باشید.